سرور مجازي بورس و ويژگي هاي آن

۶۲۴ بازديد

 

سرور‌هاي مجازي از جمله پيشرفتهاي تكنولوژي در دنياي امروز هستند كه تاثير به سزايي در رشد و توسعه امور داشته‌اند. با تهيه اين سرورها ميتوان از شكل بروز شده‌ي سرور‌هاي فيزيكي با سرعتي بالا‌تر و هزينه‌اي پايين‌تر بهره مند شد. يكي از انواع سرورهاي مجازي، سرور مجازي بورس است كه مي‌تواند پيشنهادي منطقي و ايده‌آل براي فعالان در معاملات بورس باشد. اگر شما در بورس فعاليت داريد و ميخواهيد در انجام معاملات حرفه اي عمل كنيد و در اين رقابت سخت و تنگاتنگ پيشتاز باشيد، قطعا به سرور مجازي بورس نياز پيدا خواهيد كرد.

سرور مجازي بورس چيست ؟ 

exchange server  يا سرور مجازي، بورس يك سيستم هميشه فعال است كه با اينترنت پرسرعت فعاليت ميكند و در شركتهاي ارائه دهنده سرور قرار گرفته است. با اقدام براي تهيه اين نوع سرور ، نرم افزاري به شما ارائه خواهد شد كه مي‌توانيد در هرزماني، و از هر نقطه‌اي به سرور مجازي بورس دسترسي پيدا كنيد.

همانطور كه مي‌دانيد سر خطي زدن و خريد عرضه هاي اوليه در بورس امري رايج و پر اهميت است. اما موفقيت شما در اينگونه معاملات به عواملي وابسته است كه مهم ترين آنها داشتن اينترنتي پرسرعت با پينگ پايين است كه به واسطه آن بتوانيد معاملات خود را سريع‌تر از رقيبان تان انجام دهيد. اگر تا كنون براي خريد اين نوع سهام تلاش كرده‌ايد اما موفق نشده‌ايد، لازم است بدانيد نياز داريد چيزي داشته باشيد كه شما را جلو تر انداخته و شانس شما را افزايش دهد..خريد سرور مخصوص بورس در اين امر تأثير بسيار زيادي دارد.

كاربرد هايي سرور مجازي بورس

در معاملات بورسي شانس شما به ميلي ثانيه‌ها وابسته است. هنگام گشايش بازار بورس هزاران نفر در كارگزاري‌هاي مختلف در صف خريد قرار دارند، سهام مورد نظر متعلق به كساني است كه اولين كليك را كرده‌اند، پس اگر يك ميلي ثانيه هم ديرتر از رقبا اقدام كنيد، شانس خود را از دست خواهيد داد. اما انجام معاملات با سرور مجازي بورس ، با سرعت اينترنت بالا و پينگ پايين اين سرورها، باعث ميشود كه جز اولين نفراتي باشيد كه سهام را خريداري ميكنند. در واقع هزينه كردن براي تهيه سرور مجازي بورس خود نوعي سرمايه‌گزاري محسوب مي‌شود. زيرا پس از خريد، تاثير آن را به سرعت شاهد خواهيد بود. علاوه بر اين شما را قادر ميسازد تا بتوانيد انواع امور مربوط به بورس را از خريد هاي سرخطي و عرضه هاي اوليه گرفته تا تحليل و بررسي هاي تخصصي، با استفاده از سرور مجازي بورس انجام دهيد.

جايگاه سرور ابري در توسعه تكنولوژي و حوزه آي تي

تفاوت سرور مجازي بورس با ديگر سرور ها

سروري كه مخصوص بورس در نظر گرفته مي شود بايد داراي اين ويژگي‌ها باشد:

  • اختصاصي بودن
  • سرعت اينترنت بالا
  • پينگ پايين
  • امكان استفاده در گوشي همراه و كامپيوتر
  • پشتيباني پس از خريد

اختصاصي بودن  

اختصاصي بودن به اين معنا است كه تنها كاربر سرور مجازي بورس ،شما هستيد. با اين ويژگي نگراني بابت يايين آمدن بازدهي و كيفيت منابع سرور و ارائه خدمات نخواهيد داشت، چرا كه تمامي منابع به شما اختصاص دارد و مي‌توانيد به راحتي به سرخطي بزنيد. توجه داشته باشيد كه حتما فقط سيستم شما به سرور متصل باشد تا به نتيجه برسيد.

چرا به اينترنت با سرعت بالا نياز است ؟ 

همانطور كه اشاره شد، براي سبقت گرفتن از بين هزاران نفر متقاضي خريد سهام، نياز به چيزي داريد كه به خريدتان سرعت ببخشد. با سرعت اينترنتي كه سرور معاملات بورس به شما ارائه مي‌دهد، درخواست خريد سهام به سرعت به كارگزاري ارسال شده و هرچه سريع تر صورت ميگيرد. در سرورهاي بورس از هارد‌هاي NVMe استفاده شده كه نسبت به ديگر هاردها چند برابر سريعتر هستند و باعث مي‌شوند سرعت باز شدن نرم افزار‌ها، صفحات و پردازش اطلاعات موجود در سرور افزايش پيدا كند.

 

پينگ پايين و تاثير آن در انجام معاملات  

پينگ مدت زمان رفت و برگشت اطلاعات بين سيستم شما و كارگزاري است. هرچقدر اين زمان پايين‌تر باشد درخواست شما براي خريد سهام از بورس سريع‌تر به كارگزاري ارسال و انجام خواهد شد. براي مثال اگر پينگ 100 ميلي ثانيه باشد، به اين معناست كه تا درخواست شما به كارگزاري ارسال شود، 100 ميلي ثانيه زمان ميبرد. پينگ VPS  بورس كمتر از بيست ميلي ثانيه است، يعني از زماني كه براي ثبت سفارش كليك كنيد تا زماني كه اين درخواست به سرور مجازي بورس برسد، زير بيست ثانيه طول خواهد كشيد.

سخت افزار يا سيستم مورد نياز براي اتصال به سرور مجازي بورس  

براي اتصال به سرور مجازي در بورس نيازي به تهيه سخت افزار يا سيستم خاصي نيست و اتصال با انواع سيستم عامل‌ها مثل گوشي‌هاي موبايل اندرويد و IOS، تمامي نسخه‌هاي لينوكس، ويندوز و macOS امكان پذير است. براي اتصال مي‌توانيد از نرم‌افزارRemote Desktop  استفاده كنيد كه در تمامي سيستم عامل ها وجود دارد.

 

براي استفاده از سرور مجازي بورس نيازي به داشتن اينترنت با سرعت بالا نيست و اتصال به اينترنت حداقل 500 مگابايت بر ثانيه و اينترنت‌هاي خانگي نيز ميتوان به سرور مجازي بورس متصل شده و از آن استفاده كرد. استفاده از اين سرورها تاثيري روي حجم اينترنت خانگي شما نخواهد داشت. با تهيه و استفاده از اين سرورها به راحتي از رقبا خود پيشي بگيريد و معاملات خود را با سرعت هرچه بيشتر به سرانجام برسانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.