نقشه راه گام به گام جدید برای عفونت کلیه

۲۳,۷۱۷ بازديد

 

نکته مهم این است که سوزش ادرار به عنوان یک درد پیشرونده شناخته میشود که در گذر زمان شدت آن بیشتر میشود. نکته مهم این است که باید در همان ابتدای احساس سوزش ادرار برای درمان به دکتر متخصص مراجعه کنید. طول دوره این بیماری اغلب بیشتر از یک هفته است و به تنهایی می تواند باعث عفونت گوش یا حتی تب روماتیسمی شود و ارگان های مهم بدن را هدف قرار دهد. مصرف آنتی بیوتیک ها تحت تجویز پزشک بسیار مهم می باشد حتی اگر علایم عفونت کلیه قبل از تمام شدن داروها بهبود یافت باز هم به مصرف آن ها تا پایان دوره تجویز شده ادامه دهید. دستگاه ادراری از دو قسمت فوقانی و تحتانی تشکیل شده است. مواد موثره موجود در لاوارن با افزایش حجم و جریان ادرار، از احتباس ادرار در مجاری ادراری جلوگیری کرده و منجر به دفع رسوبات از کلیه و جلوگیری از تشکیل سنگ های کلیه و مثانه می گردند. چگونه از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری نماییم؟

این فـرآورده عصـاره طبیعی و خالـص گیـاه گـزنـه است و به منظور حفظ خواص کـامـل آن و رعـایت سلامـت مصـرف کننـده در این فرآورده از هیچ ماده افـزودنـی و طعم دهنده (از قبیل شکر) استفاده نشده است. این ماده سطح اسیدی ادرار را به حد مطلوب میرساند و این مسئله موجب میشود احساس درد در هنگام دفع ادرار در افراد کمتر شود. با این حال ممکن است عفونت از طریق فیستولهای روده، خون یا لنف نیز رخ دهد.اعتقاد بر این است که این باکتری معمولاً از روده به مجرای خروجی مثانه منتقل میشود، و خطر این مسئله در زنان به علت آناتومی آنها بیشتر است. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پزشکان میگویند کودکان زیر دو سال نسبت به کودکان بزرگتر، احتمال بیشتری برای آسیبهای جدی دارند، پس ضروری است که تشخیص و درمان عفونت مجاری ادراری کودک بهموقع صورت گیرد. کلیه ها اندام های لوبیا شکلی هستند که در قسمت پایین کمر، در هر طرف ستون فقرات قرار دارند، و عملکرد آن ها جدا کردن مواد زائد از بدن و تولید ادرار می باشد. عفونت مزمن کلیه در کودکان بیشتر مشاهده میشود زیرا حبس ادرار در این رده سنی بیشتر از بزرگسالان صورت میگیرد. علائم از کار افتادن کلیه معمولا دیر مشاهده میشود.

آزمایش ادرار: فرد در صورت مشاهده خون در ادرار هم باید آزمایش را یک بار دیگر نیز تکرار کند تا مشخص شود که دفع خون در ادرار بیمار ادامه دار است یا خیر! به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مطلب در مورد علائم عفونت کلیه در زنان صحبت کنیم. این بیماریها موجب از دست رفتن پیشرونده عملکرد کلیوی و نارسایی کلیوی میشود و در نهایت بیمار برای ادامه زندگی به دیالیز یا پیوند کلیه نیازمند میشود. تهوع و استفراغ ناشی از عفونت کلیه می تواند نشان دهنده افزایش شدت عفونت باشد. درد شکمی ممکن است همراه با علائمی نظیر تهوع و استفراغ باشد. عفونت لگنچه همراه با تب بالا نوعی شدید از عفونت کلیه است که می تواند باعث سقط جنین شود ؛ اگر علائمی مانند درد شدید در کمر یا پهلو ، استفراغ و تب دارید ، سریعا با پزشک تماس بگیرید، زیرا این علائم می توانند نشان دهنده عفونت کلیه باشند. در صورتی که کلیههای شما عفونی شده باشند، باکتریها از طریق کلیه وارد جریان خون شده و به سمت نقاط مختلف بدن میروند. در بیمارستان، احتمال دارد به استفاده از سروم های وریدی در دست یا بازو نیاز داشته باشید تا مایعات و آنتی بیوتیک به بدن شما وارد شوند.

این دارو نیز منع مصرف چندانی ندارد و تنها کسانی که از داروهای ضد انعاد خون استفاده میکنند باید با احتیاط بیشتری نسبت به مصرف آن اقدام کنند. مصرف سفکسیم هیچ منعی برای بیماران کلیوی و حتی خانمهای باردار ندارد. از آنجا که علائم در این افراد ظاهر نمی شود، معمولا بیماران مسن به پزشک مراجعه نمی کنند. زنان مبتلا به عفونت های کلیوی ممکن است تب را به عنوان علامتی از بیماری تجربه کنند. افراد مبتلا به این بیماری در دوران کودکی و بزرگسالی بیشتر در معرض خطر عفونت کلیه قرار دارند. البته برخی از داروها مانند داروهایی که برای جلوگیری از رد پیوند اعضای بدن داده می شوند نیز تأثیر مشابهی دارند. این مکمل مناسب کلیه با تاثیری که بر افزایش قدرت خروج ادرار دارد، می تواند به پیشگیری از رسوب شن های کلیوی کمک نماید. از جمله خواص حجامت میتوان به موارد زیر اشاره کرد: افزایش قد یکی از فواید حجامت افزایش قد در نوجوانان است که در کنار اصلاح تغذیه و خواب مناسب استفاده میشود.

زیرا اگر این عفونت بدون درمان مناسب بماند ممکن است آسیب دایمی به کلیه وارد کند. برای درمان گیاهی عفونت ادراری بهتر است با گیاهانی آشنا شویم که دارای خواص درمانی مناسب این بیماری هستند. هر نوع مشکل و بیماری زنان باید تحت نظر پزشک متخصص زنان و زایمان و با بررسی و تشخیص وی صورت گیرد. پزشک باید از وجود عفونت و نوع باکتری که آن را به وجود آورده مطمئن شود تا بتواند آنتیبیوتیک درست را تجویز کند. برخی از گیاهان، قادر بودهاند که جلوی عوارض برخی از آنتیبیوتیکها را بگیرند. به شما توصیه می شود تا از آنتی بیوتیک ها مصرف کنید و اگر فکر می کنید عفونت کلیه دارید احتمالا باید این مسکن ها و آنتی بیوتیک ها را برای یک تا دو هفته مصرف کنید. بعد از گدشت ۲ سال تقریبا بعد از ادرار یه حالت خونابه..بعضا خون خیلی رقیق یا نقطه ایی کوچک پیدا کرده یه چند روز هست ولی میگه در حجم ادرار تغییر نداره درد و سوزش هم نداره و خیلی نگرانی و استرس پیدا کرده به سیستوسکوپی مجدد .ممنون میشم راهنماییم کنید. خون در ادرار ممکن است به شکل خطوط قرمز روشن ظاهر شود و یا ممکن است رنگ ادرار را به رنگ صورتی، قرمز یا زنگ زده تغییر دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین متخصص کلیه در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.