شيلنگ فشار قوي: معرفي قطعات پمپ كارواش

۶۶ بازديد


از موارد مهم ديگر شير برقي هانتر اين است كه ديافراگم طراحي شده در آن از ايجاد نشتي جلوگيري مي كند به دليل اينكه به صورت دو طرفه مي باشد. در ساختار مه پاش هاي پرسي از شلنگ هاي فشار قوي سيم دار استفاده مي شود كه به كمك اتصالات پرسي به يكديگر محكم مي شوند. سيستم مه پاش يا دستگاه مه پاش علاوه بر خنك كردن، فضا را به شدت لذت بخش و دلنشين مي كند. معمولا در يك روز افتابي، تعرق گياه بلافاصله بعد از طلوع خورشيد به سرعت افزايش مي يابد و چون ريشه ها نمي توانند اب تعرق شده را جبران كنند، گياه موقتا از آب ذخيره شده در بافت ها استفاده مي كند و باعث تجمع اب طول شب مي شود. از ويژگي هاي منحصر به فرد شير برقي هانتر اين است كه در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت زيادي دارد و در دراز مدت و استفاده ي طولاني باعث نمي شود كه شير برقي دچار شكستگي شود يا از كار بيفتد. زماني كه از شير برقي استفاده مي كنيد ديگر نياز به نيروي اپراتور نمي باشد و شير برقي مي تواند به طور اتوماتيك باز يا بسته شود. 
مجموعه آب نيرو يكي از مراجع تجهيزات صنعتي و كشاورزي و تأمين كننده انواع تجهيزات صنعتي و سيستمهاي آبياري تحت فشار در ايران است كه توانستهاند با بهره گيري از نيروهاي ارشد فني و مهندسي، رضايت مشتريان را جلب كرده و با ارائه خدمات به موقع و پشتيابيهاي انجام شده اعتبار خود را چند برابر كند. زماني كه جريان الكترومغناطيسي به سيم پيچ شير برقي هانتر وارد شود در ناحيه ي سيم پيچ، ميدان مغناطيسي ايجاد شده و سبب مي شود يك حالت كشش آهن ربا به وجود آيد و ميله عمل كننده به طرف بالا هدايت شود. از شيربرقي pgv هانتر hunter به منظور قطع و وصل نمودن جريان آب ميتوان استفاده نمود. كمپاني آمريكايي Hunter از بزرگترين توليد كننده شير برقي آبياري در جهان، با كاربردهاي صنعتي، مسكوني و كشاورزي است. عمل يك پمپ ديافراگمي شبيه به يك پمپ پيستوني اينترپمپ است كه در آن پيستون با يك ديافراگم انعطاف پذير پالس كننده تعويض مي شود. در زمان قطع برق هم عكس اين عمل اتفاق مي افتد كه حالت آهن ربا و كشش سيم پيچ از بين مي رود و فنر در قسمت بالاي ميله، آن را به طرف پايين هدايت كرده و درنهايت آب قطع مي شود.
شيربرقي از آنجايي كه توانايي پاسخگويي محيط هاي كوچك و بزرگ را دارد بسيار مورد توجه قرار ميگيرد. دو نوع مختلف آن نيز شامل پمپ هاي پيستوني شعاعي و محوري ميشود. دستگاه هاي كارواش اتوماتيك بر اساس طراحي، كاركرد دستگاه و نوع خودرو مورد شستشو قابل تفكيك مي باشند. مه پاش ها در دو نوع پرفشار و كم فشار طراحي شده و قابل نصب است. كه هم در فضاي باز و هم درفضاي بسته اين سيستم قابل استفاده است. شير برقي هانتر توسط كنترلر (از جمله كنترلر هانتر و يا تايمر ديجيتال و يا كنترل پيامكي ) قابل كنترل مي باشد. تايمر آبياري قطرهاي كه روي برخي از شيرهاي آب نصب ميكنند، يكي از كاربردترين لوازم براي آبياري است. همچنين يكي ديگر از كاربردهاي اساسي سيستم مه پاش براي كاهش گرد و خاك در كارگاه هاي مختلف چوب و غيره مي باشد. را مي توانيد از فروشگاه شاهين لوكس خريد نمائيد. خريد شير برقي آبياري هانتر اگر توسط يك فروشگاه معتبر انجام شود باعث ميشود تا افراد بتوانند با تضمين كيفيت محصول مورد نظر خود را خريداري كنند. براي استفاده با آب در كيفيت هاي مختلف ،اتوماسيون سيستم هاي آبياري زمينهاي ورزشي، پارك ها و فضاي سبز از شير برقي هانتر استفاده مي گردد.
شيرهاي برقي و كنتاكتور براي كاركرد صحيح و با كيفيت به جريان برق احتياج دارند و با وصل شدن جريان برق، عمليات مربوط به قطع و وصل سيالات صورت مي گيرد. اين شير برق آبياري، روند قطع و وصل جريان آب در هرموقع را براي كاربران تسهيل مي كند. اين توضيحات نشان مي دهد كه كاربران كارواش براي دانستن و تشخيص مشكلات عملكرد كارواش نياز دارند. اتصالات براي آنها خريداري مي شود كه با كمك آنها اتصال تمام اجزاي سيستم آبياري با دستان خود دشوار نخواهد بود. شما با استفاده از اين شير برقي ها در فضاي سبز خود و با استفاده از دستگاه هاي هوشمند آبياري ويستو(كه در سايت ديجيكالا هم موجود ميباشد) ميتوانيد از طريق گوشي همراه و از راه دور، شير برقي ها را كنترل كنيد و هر زماني كه ميخواهيد آنها را روشن و خاموش نماييد و همچنين به دستگاه هوشمند آبياري ويستو برنامه روزانه و هفتگي بدهيد كه اين شير برقي ها را طبق برنامه اي كه داده ايد روشن و خاموش نماييد. در صورتي كه قصد خريد پمپ كارواش به همراه تجهيزات كامل آن را داريد مي توانيد به صورت حضوري و غير حضوري ثبت سفارش خود را ثبت نماييد و آن را در درب منزل خود تحويل بگيريد.

https://abniro.com/car-wash-pump/spare-part-piston-pump/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.